Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Sanchez Casado, J. Inmaculada - Comunicacion alternativa aumentativa (C.A.A.): analisis de este nuevo escenario inclusivo
Sanchez Casado, J. Inmaculada - Comunicacion alternativa aumentativa (C.A.A.): analisis de este nuevo escenario inclusivo
Книга (аналит. описание)
Автор: Sanchez Casado, J. Inmaculada
Familia y Educacion: aspectos positivos: Comunicacion alternativa aumentativa (C.A.A.): analisis de este nuevo escenario inclusivo
2013 г.
ISBN отсутствует
Автор: Sanchez Casado, J. Inmaculada
Familia y Educacion: aspectos positivos: Comunicacion alternativa aumentativa (C.A.A.): analisis de este nuevo escenario inclusivo
2013 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Sanchez Casado, J. Inmaculada.
Comunicacion alternativa aumentativa (C.A.A.): analisis de este nuevo escenario inclusivo / J. Inmaculada Sanchez Casado, Jose Miguel Benitez Merino. – Badajoz // Familia y Educacion: aspectos positivos / ред. Florencio Vicente Castro. – Badajoz : Asociacion de Psicologia Evolutiva у Educativa de la Infancia, Adolescencia Mayores у Discapacidad (INFAD de Psicologia) = "International Psychological Association of Development, Lifespan and Disabi, 2013. – С. 673-683.
The group of citizens because of a "hearing impaired" is a reference to look more scientific and divergent technological and global society. The area comprising students with hearing loss covers a very heterogeneous population, so the specificity of communication interventions that need becomes acute. Hence, this paper seeks to reflect on an eclectic line of work, integrating alternative positions and / or augmentative, an approach capable of establishing academic benchmarks and indicators to ensure the best results, not only for deaf, hearing impaired or deafblind, including but for everyone else. – (International Journal of Developmental and Educational Psychology = INFAD Revista de Psicologia ; ano 25, № 1-vol. 1) .
Общий = Психология отдельных видов деятельности. Отраслевая психология : Медицинская психология : Специальная (дефектологическая) психология : Психология глухих, глухонемых и слабослышащих
Общий = Образование. Педагогическая наука : Специальные школы. Дефектология (коррекционная педагогика)
Общий = Социальная психология
Общий = Образование. Педагогическая наука : Общеобразовательная школа. Педагогика школы
Sanchez Casado, J. Inmaculada.
Comunicacion alternativa aumentativa (C.A.A.): analisis de este nuevo escenario inclusivo / J. Inmaculada Sanchez Casado, Jose Miguel Benitez Merino. – Badajoz // Familia y Educacion: aspectos positivos / ред. Florencio Vicente Castro. – Badajoz : Asociacion de Psicologia Evolutiva у Educativa de la Infancia, Adolescencia Mayores у Discapacidad (INFAD de Psicologia) = "International Psychological Association of Development, Lifespan and Disabi, 2013. – С. 673-683.
The group of citizens because of a "hearing impaired" is a reference to look more scientific and divergent technological and global society. The area comprising students with hearing loss covers a very heterogeneous population, so the specificity of communication interventions that need becomes acute. Hence, this paper seeks to reflect on an eclectic line of work, integrating alternative positions and / or augmentative, an approach capable of establishing academic benchmarks and indicators to ensure the best results, not only for deaf, hearing impaired or deafblind, including but for everyone else. – (International Journal of Developmental and Educational Psychology = INFAD Revista de Psicologia ; ano 25, № 1-vol. 1) .
Общий = Психология отдельных видов деятельности. Отраслевая психология : Медицинская психология : Специальная (дефектологическая) психология : Психология глухих, глухонемых и слабослышащих
Общий = Образование. Педагогическая наука : Специальные школы. Дефектология (коррекционная педагогика)
Общий = Социальная психология
Общий = Образование. Педагогическая наука : Общеобразовательная школа. Педагогика школы