Электронный каталог Фундаментальной
библиотеки ФГБОУ ВО МГППУ

👓
eng|rus
Фундаментальная библиотека Московского
государственного психолого-педагогического
университета

Адрес: г. Москва, ул. Сретенка, д. 29
Телефон: 8 (495) 607-23-40
Часы работы: пн-пт — 9:00—20:00; сб — 10:00—18:00
bib_logo

Поиск :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Учебная литература:
      • Список дисциплин

    • Помощь

    Личный кабинет :


    Электронный каталог: Neanon, Chris - How to identify and support children with Dyslexia

    Neanon, Chris - How to identify and support children with Dyslexia

    Доступно
     1 из 1
    Книга
    Автор: Neanon, Chris
    How to identify and support children with Dyslexia
    Издательство: Learning Development Aids (LDA), 2004 г.
    ISBN 1 85503 356 9

    Заказать Заказать

    На полку На полку


    Книга
    74.3 N

    Neanon, Chris.
    How to identify and support children with Dyslexia / Chris Neanon. – Wisbech : Learning Development Aids (LDA), 2004. – 64 p. – ISBN 1 85503 356 9.

    Effective support for dyslexic pupils combines an understanding of their strengths and differences. The challenge for every teacher is to make this part of everyday practice. Here, Chris Neanon offers some ways forward. With practical advice and lots of teaching tips the author shows how to include every child in the mainstream classroom. This book will: Give you an understanding of the current thinking on dyslexia Offer ways to identify dyslexic students Provide ideas for classroom management and teaching strategies Help you build partnerships with parents to support theis children

    ББК 74.3
    ББК N


    Общий = Образование. Педагогическая наука : Специальные школы. Дефектология (коррекционная педагогика)
    Общий = Психология отдельных видов деятельности. Отраслевая психология : Медицинская психология
    Филиал Фонд Всего Доступно для выдачи
    Сретенка ЧЗ 1 1

    © Все права защищены ООО "Компания Либэр" , 2009 - 2025  v.20.159