Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Fiedler, K. - Impression-formation advantage in memory for faces: When eyewitnesses are interested in targets' ...
Fiedler, K. - Impression-formation advantage in memory for faces: When eyewitnesses are interested in targets' ...
Статья
Автор: Fiedler, K.
European Journal of Social Psychology: Impression-formation advantage in memory for faces: When eyewitnesses are interested in targets' ...
2009 г.
ISBN отсутствует
Автор: Fiedler, K.
European Journal of Social Psychology: Impression-formation advantage in memory for faces: When eyewitnesses are interested in targets' ...
2009 г.
ISBN отсутствует
Статья
Fiedler, K.
Impression-formation advantage in memory for faces: When eyewitnesses are interested in targets' likeability, rather than their identity / K. Fiedler, K. Kaczor, S. Haarmann // European Journal of Social Psychology / ред. A. Maass, R. Spears. – 2009. – Vol. 39, № 5. – P. 793-807.
Общий = Социальная психология
Общий = Социальная психология : Личность как социально-психологическое явление
Fiedler, K.
Impression-formation advantage in memory for faces: When eyewitnesses are interested in targets' likeability, rather than their identity / K. Fiedler, K. Kaczor, S. Haarmann // European Journal of Social Psychology / ред. A. Maass, R. Spears. – 2009. – Vol. 39, № 5. – P. 793-807.
Общий = Социальная психология
Общий = Социальная психология : Личность как социально-психологическое явление