Поиск :
- Новые поступления
- Простой поиск
- Расширенный поиск
- Авторы
- Издательства
- Серии
- Тезаурус (Рубрики)
-
Учебная литература:
- Помощь
Личный кабинет :
Электронный каталог: Справочник издательств
К списку издательств
Cambridge University press
Сортировать по: заглавию
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
2 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Связанные описания:


Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1
Книга
Taub, Sarah F.
Language from the body: iconicity and metaphor in american sign language
Cambridge University press, 2001 г.
ISBN 0-521-77062-9
Taub, Sarah F.
Language from the body: iconicity and metaphor in american sign language
Cambridge University press, 2001 г.
ISBN 0-521-77062-9

Доступно
1 из 1
Книга
Steiner, Gerhard
Learning: nineteen scenarios from everyday life
Cambridge University press, 1999 г.
ISBN 0-521-47800-6
Steiner, Gerhard
Learning: nineteen scenarios from everyday life
Cambridge University press, 1999 г.
ISBN 0-521-47800-6

Доступно
1 из 1
Книга
Learning and Expanding with Activity Theory
Cambridge University press, 2009 г.
ISBN 978-0-521-76075-1
Learning and Expanding with Activity Theory
Cambridge University press, 2009 г.
ISBN 978-0-521-76075-1

Доступно
1 из 1
Книга
Engestrom, Yrjo
Learning by Expanding: an Activity-Theoretical Approach to Developmental Research
Cambridge University press, 2015 г.
ISBN 978-1-107-07442-2
Engestrom, Yrjo
Learning by Expanding: an Activity-Theoretical Approach to Developmental Research
Cambridge University press, 2015 г.
ISBN 978-1-107-07442-2

Доступно
1 из 1
Книга
Wortham, Stanton
Learning identity: the joint emergence of social identification and academic learning
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-60833-6
Wortham, Stanton
Learning identity: the joint emergence of social identification and academic learning
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-60833-6

Доступно
1 из 1
Книга
Learning to read and write: a cross-linguistic perspective
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-02718-2
Learning to read and write: a cross-linguistic perspective
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-02718-2

Доступно
1 из 1
Книга
Michell, Joel
Measurement in psychology: critical history of a methodological concept
ISBN 978-0-521-02151-7
Michell, Joel
Measurement in psychology: critical history of a methodological concept
Серия: Ideas in context
Cambridge University press, 2005 г.ISBN 978-0-521-02151-7

Доступно
1 из 1
Книга
Bartholomew, David J.
Measuring Intelligence: facts and fallacies
Cambridge University press, 2004 г.
ISBN отсутствует
Bartholomew, David J.
Measuring Intelligence: facts and fallacies
Cambridge University press, 2004 г.
ISBN отсутствует

Доступно
1 из 1
Книга
Borsboom, Denny
Measuring the Mind: conceptual Issues in Contemporary Psychometrics
Cambridge University press, 2005 г.
ISBN 978-0-521-84463-5, 0-521-84463-0
Borsboom, Denny
Measuring the Mind: conceptual Issues in Contemporary Psychometrics
Cambridge University press, 2005 г.
ISBN 978-0-521-84463-5, 0-521-84463-0

Доступно
1 из 1
Книга
Kovecses, Zoltan
Metaphor and emotion: language, culture and body in human feeling
Cambridge University press, 2000 г.
ISBN 0-521-64163-2
Kovecses, Zoltan
Metaphor and emotion: language, culture and body in human feeling
Cambridge University press, 2000 г.
ISBN 0-521-64163-2

Доступно
1 из 1
Книга
Kovecses, Zoltan
Metaphor in Culture: universality and variation
Cambridge University press, 2007 г.
ISBN 978-0-521-69612-8
Kovecses, Zoltan
Metaphor in Culture: universality and variation
Cambridge University press, 2007 г.
ISBN 978-0-521-69612-8

Доступно
1 из 1
Книга
Draaisma, Douwe
Metaphors of memory: a history of ideas about the mind
Cambridge University press, 2000 г.
ISBN 0-521-65024-0
Draaisma, Douwe
Metaphors of memory: a history of ideas about the mind
Cambridge University press, 2000 г.
ISBN 0-521-65024-0

Доступно
1 из 1
Книга
Microdevelopment: transition processes in development and learning
Cambridge University press, 2002 г.
ISBN 0-521-66053-X
Microdevelopment: transition processes in development and learning
Cambridge University press, 2002 г.
ISBN 0-521-66053-X

Доступно
1 из 1
Книга
Mind, Brain, and Education in Reading Disorders
Cambridge University press, 2007 г.
ISBN 978-0-521-85479-5
Mind, Brain, and Education in Reading Disorders
Cambridge University press, 2007 г.
ISBN 978-0-521-85479-5

Доступно
1 из 1
Книга
Harvey, John H.
Minding the close relationship: a theory of relationship enhancement
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-02816-5
Harvey, John H.
Minding the close relationship: a theory of relationship enhancement
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-02816-5

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1
Книга
Negotiating Adolescence in Times of Social Change
Cambridge University press, 2000 г.
ISBN 0-521-62389-8
Negotiating Adolescence in Times of Social Change
Cambridge University press, 2000 г.
ISBN 0-521-62389-8

Доступно
1 из 1

Доступно
2 из 2
Книга
Black, Michael
Objective IELTS: Student`s Book, advanced
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-60884-8
Black, Michael
Objective IELTS: Student`s Book, advanced
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-60884-8

Доступно
1 из 1
Книга
Black, Michael
Objective IELTS: Teacher`s Book, advanced
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-60875-6
Black, Michael
Objective IELTS: Teacher`s Book, advanced
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-60875-6

Доступно
1 из 1
Книга
Black, Michael
Objective IELTS: Workbook with Answers, advanced
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-60878-7
Black, Michael
Objective IELTS: Workbook with Answers, advanced
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-60878-7

Доступно
1 из 1
Книга
Observational research in U.S. classrooms: new approaches for understanding cultural and lingustic diversity
Cambridge University press, 2004 г.
ISBN 0-521-81453-7
Observational research in U.S. classrooms: new approaches for understanding cultural and lingustic diversity
Cambridge University press, 2004 г.
ISBN 0-521-81453-7

Доступно
1 из 1
Книга
Carver, Charles S.
On the Self-Regulation of Behavior
Cambridge University press, 2001 г.
ISBN 0-521-57204-5
Carver, Charles S.
On the Self-Regulation of Behavior
Cambridge University press, 2001 г.
ISBN 0-521-57204-5

Доступно
1 из 1
Книга
Organizational decision making
Cambridge University press, 1997 г.
ISBN 0-521-48107-4, 0-521-89050-0
Organizational decision making
Cambridge University press, 1997 г.
ISBN 0-521-48107-4, 0-521-89050-0

Доступно
1 из 1
Книга
Blumberg, Herbert H.
Peace Psychology: a comprehensive introduction
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-83914-3
Blumberg, Herbert H.
Peace Psychology: a comprehensive introduction
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-83914-3

Доступно
1 из 1
Книга
Peer Relationships in Cultural Context
Cambridge University press, б.г.
ISBN 978-0-521-84207-5, 0-521-84207-7
Peer Relationships in Cultural Context
Cambridge University press, б.г.
ISBN 978-0-521-84207-5, 0-521-84207-7

Доступно
1 из 1
Книга
Caprara, Gian Vittorio
Personality: determinants, dynamics, and potentials
Cambridge University press, 2000 г.
ISBN 0-521-58310-1
Caprara, Gian Vittorio
Personality: determinants, dynamics, and potentials
Cambridge University press, 2000 г.
ISBN 0-521-58310-1

Доступно
1 из 1
Книга
Persons in context: developmental processes
Cambridge University press, 2007 г.
ISBN 978-0-521-03584-2
Persons in context: developmental processes
Cambridge University press, 2007 г.
ISBN 978-0-521-03584-2
Серии:
- Emory Symposia in Cognition
- Cambridge series on judgment and decision making
- Studies in emotion and social interaction
- Cambridge studies in social and emotional development
- Learning in doing: social, cognitive, and computational perspectives
- Advances in personal relationships
- The Jacobs Foundation series on adolescence
- Cambridge studies in cognitive and perceptual development
- Ideas in context
- Cambridge Studies in Criminology
- International studies on child and adolescent health
- Human development in cultural and historical contexts
- Cambridge studies on child and adolescent health
- Cambridge language teaching library
- Cambridge Books for Cambridge Exams
- Cambridge academic writing