Поиск :
- Новые поступления
- Простой поиск
- Расширенный поиск
- Авторы
- Издательства
- Серии
- Тезаурус (Рубрики)
-
Учебная литература:
- Помощь
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> Библиотека Выготского
Печать списка
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
3 из 3
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
2 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
--> Библиотека Выготского
Рубрика
- Название:
- Библиотека Выготского
Печать списка
Связанные описания:
Доступно
1 из 1
Книга
Veggetti, M. Serena
L'apprendimento cooperativo: concetti e contesti
Carocci editore, 2004 г.
ISBN 9788843031658, 88-430-3165-1
Veggetti, M. Serena
L'apprendimento cooperativo: concetti e contesti
Carocci editore, 2004 г.
ISBN 9788843031658, 88-430-3165-1
Доступно
1 из 1
Книга
Learning and Expanding with Activity Theory
Cambridge University press, 2009 г.
ISBN 978-0-521-76075-1
Learning and Expanding with Activity Theory
Cambridge University press, 2009 г.
ISBN 978-0-521-76075-1
Доступно
1 из 1
Книга
Engestrom, Yrjo
Learning by Expanding: an Activity-Theoretical Approach to Developmental Research
Cambridge University press, 2015 г.
ISBN 978-1-107-07442-2
Engestrom, Yrjo
Learning by Expanding: an Activity-Theoretical Approach to Developmental Research
Cambridge University press, 2015 г.
ISBN 978-1-107-07442-2
Доступно
1 из 1
Доступно
3 из 3
Книга
Moving with and beyond Vygotsky: interdisciplinary research perspectives: collection of Abstracts, 5th International ISCAR Summer University for PhD Students, June 30 - July 6, 2014
Moscow State University of Psychology and Education, 2014 г.
ISBN отсутствует
Moving with and beyond Vygotsky: interdisciplinary research perspectives: collection of Abstracts, 5th International ISCAR Summer University for PhD Students, June 30 - July 6, 2014
Moscow State University of Psychology and Education, 2014 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
Pluralite culturelle et education en Suisse. Etre migrant II
Peter Lang, 1995 г.
ISBN 3-906753-56-5
Pluralite culturelle et education en Suisse. Etre migrant II
Peter Lang, 1995 г.
ISBN 3-906753-56-5
Статья
Ritella, Giuseppe
Presence, social presence and heterotopia: the self and others in a multi-space
2010 г.
ISBN отсутствует
Ritella, Giuseppe
Presence, social presence and heterotopia: the self and others in a multi-space
2010 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
Veggetti, M. Serena
Psicologia storico-culturale e attivita
Carocci editore, 2006 г.
ISBN 88-430-3731-5
Veggetti, M. Serena
Psicologia storico-culturale e attivita
Carocci editore, 2006 г.
ISBN 88-430-3731-5
Доступно
1 из 1
Книга
Kozulin, Alex
Psychological Tools: a sociocultural approach to education
Harvard University Press, 1998 г.
ISBN 0-674-00708-5
Kozulin, Alex
Psychological Tools: a sociocultural approach to education
Harvard University Press, 1998 г.
ISBN 0-674-00708-5
Доступно
1 из 1
Книга
School Design Matters: How School Design Relates to the Practice
Routledge, 2019 г.
ISBN 978-1-138-28011-3
School Design Matters: How School Design Relates to the Practice
Routledge, 2019 г.
ISBN 978-1-138-28011-3
Доступно
1 из 1
Книга
Social relationships cognitive development: a Fyssen foundation symposium
ISBN отсутствует
Social relationships cognitive development: a Fyssen foundation symposium
Серия: Oxford science publications
Clarendon press, 1985 г.ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
Engestrom, Yrjo
Studies in Expansive Learning: learning what is not yet there
Cambridge University press, 2016 г.
ISBN 978-1-107-10520-1
Engestrom, Yrjo
Studies in Expansive Learning: learning what is not yet there
Cambridge University press, 2016 г.
ISBN 978-1-107-10520-1
Доступно
2 из 2
Книга
The Cambridge companion to Vygotsky
Cambridge University press, 2007 г.
ISBN 978-0-521-83104-8, 978-0-521-53787-2
The Cambridge companion to Vygotsky
Cambridge University press, 2007 г.
ISBN 978-0-521-83104-8, 978-0-521-53787-2
Статья
Hawkins, Louise
The knowledge externalisation cycle (KnEx): development of a systematic cyclic research method to...
2010 г.
ISBN отсутствует
Hawkins, Louise
The knowledge externalisation cycle (KnEx): development of a systematic cyclic research method to...
2010 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
Karpov, Yuriy V.
The neo-Vygotskian approach to child development
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-69613-5
Karpov, Yuriy V.
The neo-Vygotskian approach to child development
Cambridge University press, 2006 г.
ISBN 978-0-521-69613-5
Статья
Лигорио, Мария
The Subjective Development though Unfolding Learning Activities
Развитие через развертывание учебной деятельности
2012 г.
ISBN отсутствует
Лигорио, Мария
The Subjective Development though Unfolding Learning Activities
Развитие через развертывание учебной деятельности
2012 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
The Transformation of Learning: Advances in Cultural-Historical Activity Theory
Cambridge University press, 2008 г.
ISBN 978-0-521-15698-1
The Transformation of Learning: Advances in Cultural-Historical Activity Theory
Cambridge University press, 2008 г.
ISBN 978-0-521-15698-1
Доступно
1 из 1
Книга
Stetsenko, Anna
The transformative mind: expanding Vygotsky’s approach to development and education
Cambridge University press, 2019 г.
ISBN 978-1-108-71270-5
Stetsenko, Anna
The transformative mind: expanding Vygotsky’s approach to development and education
Cambridge University press, 2019 г.
ISBN 978-1-108-71270-5
Статья
Hakkarainen, Pentti
The zone of proximal development in play and learning
2008 г.
ISBN отсутствует
Hakkarainen, Pentti
The zone of proximal development in play and learning
2008 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
Bodrova, Elena
Tools of the Mind: the Vygotskian Approach to Early Childhood Education
Pearson Education Limited, 2007 г.
ISBN 0-13-027804-1
Bodrova, Elena
Tools of the Mind: the Vygotskian Approach to Early Childhood Education
Pearson Education Limited, 2007 г.
ISBN 0-13-027804-1
Статья
Karsten, Andrea
Towards cultural-historical and dialogical writing research - some methodological considerations
2010 г.
ISBN отсутствует
Karsten, Andrea
Towards cultural-historical and dialogical writing research - some methodological considerations
2010 г.
ISBN отсутствует
Статья
Rodrigues, Andre Machado
Towards understanding conceptual formation in science education
2010 г.
ISBN отсутствует
Rodrigues, Andre Machado
Towards understanding conceptual formation in science education
2010 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
Transforming Troubled Lives: Strategies and Interventions for Children with Social, Emotional and...
Emerald, 2012 г.
ISBN 978-1-78052-710-9
Transforming Troubled Lives: Strategies and Interventions for Children with Social, Emotional and...
Emerald, 2012 г.
ISBN 978-1-78052-710-9
Доступно
1 из 1
Книга
Van der Veer, Rene
Understanding Vygotsky: a quest for synthesis
Blackwell, 1993 г.
ISBN 0-631-18955-6
Van der Veer, Rene
Understanding Vygotsky: a quest for synthesis
Blackwell, 1993 г.
ISBN 0-631-18955-6
Доступно
1 из 1
Книга
Wertsch, James V.
Voices of collective remembering
Cambridge University press, 2002 г.
ISBN 0-521-81050-7
Wertsch, James V.
Voices of collective remembering
Cambridge University press, 2002 г.
ISBN 0-521-81050-7
Доступно
1 из 1
Книга
Vygotskian perspectives on literacy research: constructing meaning through collaborative inquiry
Cambridge University press, 2000 г.
ISBN 978-0-521-63878-4
Vygotskian perspectives on literacy research: constructing meaning through collaborative inquiry
Cambridge University press, 2000 г.
ISBN 978-0-521-63878-4
Статья
Daniels, Harry
Vygotsky and Dialogic Pedagogy
Выготский и диалогическая педагогика
2014 г.
ISBN отсутствует
Daniels, Harry
Vygotsky and Dialogic Pedagogy
Выготский и диалогическая педагогика
2014 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
Vygotsky and Education: instructional implications and applications of sociohistorical psychology
Cambridge University press, 2009 г.
ISBN 978-0-521-36051-7
Vygotsky and Education: instructional implications and applications of sociohistorical psychology
Cambridge University press, 2009 г.
ISBN 978-0-521-36051-7