Поиск :
- Новые поступления
- Простой поиск
- Расширенный поиск
- Авторы
- Издательства
- Серии
- Тезаурус (Рубрики)
-
Учебная литература:
- Помощь
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> Детская психология
----> Педагогическая психология
Печать списка
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
--> Детская психология
----> Педагогическая психология
Рубрика
- Название:
- Педагогическая психология
- Название:
- Психология воспитания
- Название:
- Психология обучения и преподавания отдельных предметов
- Название:
- Психология обучения дошкольников
Печать списка
Связанные описания:


Доступно
1 из 1

Книга (аналит. описание)
De Lima, Carita Portilho
The motive and the learning activity: subsidies for the psychologist's performance along with the...
2014 г.
ISBN отсутствует
De Lima, Carita Portilho
The motive and the learning activity: subsidies for the psychologist's performance along with the...
2014 г.
ISBN отсутствует

Книга (аналит. описание)
Otrel-Cass, Kathrin
The standard child: national testing made complex through the lens of cultural-historical activity theory
2016 г.
ISBN отсутствует
Otrel-Cass, Kathrin
The standard child: national testing made complex through the lens of cultural-historical activity theory
2016 г.
ISBN отсутствует

Доступно
1 из 1
Книга
The Transformation of Learning: Advances in Cultural-Historical Activity Theory
Cambridge University press, 2008 г.
ISBN 978-0-521-15698-1
The Transformation of Learning: Advances in Cultural-Historical Activity Theory
Cambridge University press, 2008 г.
ISBN 978-0-521-15698-1

Доступно
1 из 1
Книга
Stetsenko, Anna
The transformative mind: expanding Vygotsky’s approach to development and education
Cambridge University press, 2019 г.
ISBN 978-1-108-71270-5
Stetsenko, Anna
The transformative mind: expanding Vygotsky’s approach to development and education
Cambridge University press, 2019 г.
ISBN 978-1-108-71270-5

Книга (аналит. описание)
Fleer, Marilyn
The Vygotsky project in education - the theoretical foundations for analysing the relations betwe...
2016 г.
ISBN отсутствует
Fleer, Marilyn
The Vygotsky project in education - the theoretical foundations for analysing the relations betwe...
2016 г.
ISBN отсутствует

Книга (аналит. описание)
Hedegaard, Mariane
The zone of proximal development as basis for instruction
2009 г.
ISBN отсутствует
Hedegaard, Mariane
The zone of proximal development as basis for instruction
2009 г.
ISBN отсутствует

Статья
Alvarez, K.
To teach or to tell? Consequences of receiving help from experts and peers
2011 г.
ISBN отсутствует
Alvarez, K.
To teach or to tell? Consequences of receiving help from experts and peers
2011 г.
ISBN отсутствует

Электронный ресурс (аналит. описание)
Bodrova, E.
Tools of the Mind. The Vygotskian approach to early childhood education
2001 г.
ISBN отсутствует
Bodrova, E.
Tools of the Mind. The Vygotskian approach to early childhood education
2001 г.
ISBN отсутствует

Доступно
1 из 1
Книга
Transitions from School to Work: Globalization, Individualization, and Patterns of Diversity
Cambridge University press, 2009 г.
ISBN 978-0-521-49068-9
Transitions from School to Work: Globalization, Individualization, and Patterns of Diversity
Cambridge University press, 2009 г.
ISBN 978-0-521-49068-9

Книга (аналит. описание)
Ramanair, Joseph
Turning challenges into opportunities: investigating technology integration in tertiary level English language programmes through the lens of activity theory
2016 г.
ISBN отсутствует
Ramanair, Joseph
Turning challenges into opportunities: investigating technology integration in tertiary level English language programmes through the lens of activity theory
2016 г.
ISBN отсутствует

Доступно
1 из 1
Книга
Une science du development est-elle possible?: seminaire international Vygotski, Geneve, 16-18 octobre 2008, programme, resumes des conferences
Universite de Geneve, 2008 г.
ISBN отсутствует
Une science du development est-elle possible?: seminaire international Vygotski, Geneve, 16-18 octobre 2008, programme, resumes des conferences
Universite de Geneve, 2008 г.
ISBN отсутствует

Книга (аналит. описание)
Mwalongo, Alcuin Ivor
Using activity theory to understand student teacher perceptions of effective ways for promoting c...
2016 г.
ISBN отсутствует
Mwalongo, Alcuin Ivor
Using activity theory to understand student teacher perceptions of effective ways for promoting c...
2016 г.
ISBN отсутствует

Книга (аналит. описание)
Blanco, Jana
Variables personales implicadas en el aprendizaje: motivacion y/o emocion?
2013 г.
ISBN отсутствует
Blanco, Jana
Variables personales implicadas en el aprendizaje: motivacion y/o emocion?
2013 г.
ISBN отсутствует

Доступно
1 из 1
Книга
Volume 10. Number 2: European journal of psychology of education: Spesial issue: Research in distance education materials
Instituto Superior de Psicologia Aplicada, 1995 г.
ISBN отсутствует
Volume 10. Number 2: European journal of psychology of education: Spesial issue: Research in distance education materials
Instituto Superior de Psicologia Aplicada, 1995 г.
ISBN отсутствует

Доступно
1 из 1
Книга
Volume 14. Number 4: European Journal of Psychology of Education: Special issue: Metacognitive experiences and their role in cognition
Instituto Superior de Psicologia Aplicada, 1999 г.
ISBN отсутствует
Volume 14. Number 4: European Journal of Psychology of Education: Special issue: Metacognitive experiences and their role in cognition
Instituto Superior de Psicologia Aplicada, 1999 г.
ISBN отсутствует

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1
Книга
Volume 5, Number 4: Journal of educational and psychological consultation
Lawrence Erlbaum Associates, Inc., 1994 г.
ISBN отсутствует
Volume 5, Number 4: Journal of educational and psychological consultation
Lawrence Erlbaum Associates, Inc., 1994 г.
ISBN отсутствует

Доступно
1 из 1
Книга
Volume 5. Number 1: Learning and Instruction: The Journal of the European Association for Research on Learning and Instruction
Pergamon Press, 1995 г.
ISBN отсутствует
Volume 5. Number 1: Learning and Instruction: The Journal of the European Association for Research on Learning and Instruction
Pergamon Press, 1995 г.
ISBN отсутствует

Книга (аналит. описание)
Goodman, Yetta M.
Vygotsky and a whole-language perspective
2009 г.
ISBN отсутствует
Goodman, Yetta M.
Vygotsky and a whole-language perspective
2009 г.
ISBN отсутствует

Доступно
1 из 1
Книга
Amano, Kiyoshi
Vygotsky and Development of Reading in Preschool Children
[s. n.], 1995 г.
ISBN отсутствует
Amano, Kiyoshi
Vygotsky and Development of Reading in Preschool Children
[s. n.], 1995 г.
ISBN отсутствует

Доступно
1 из 1
Книга
Vygotsky and Education: instructional implications and applications of sociohistorical psychology
Cambridge University press, 2009 г.
ISBN 978-0-521-36051-7
Vygotsky and Education: instructional implications and applications of sociohistorical psychology
Cambridge University press, 2009 г.
ISBN 978-0-521-36051-7

Книга (аналит. описание)
Gettys, Serafima
Vygotsky and Foreign Language Education: Implications of One Analogy
Л.С. Выготский и обучение иностранному языку: значение одной аналогии
2001 г.
ISBN отсутствует
Gettys, Serafima
Vygotsky and Foreign Language Education: Implications of One Analogy
Л.С. Выготский и обучение иностранному языку: значение одной аналогии
2001 г.
ISBN отсутствует

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1

Книга (аналит. описание)
Robbins, Dorothy A.
Vygotsky`s Zone of Proximal Development, Imitation and Mimesis: Thoughts Regarding L2 and Psychol...
Концепция зоны ближайшего развития Л.С. выготского, подражание и мимезис: размышления относительно изучения иностранного языка и психолингвистики
2001 г.
ISBN отсутствует
Robbins, Dorothy A.
Vygotsky`s Zone of Proximal Development, Imitation and Mimesis: Thoughts Regarding L2 and Psychol...
Концепция зоны ближайшего развития Л.С. выготского, подражание и мимезис: размышления относительно изучения иностранного языка и психолингвистики
2001 г.
ISBN отсутствует
