Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Фоменко, А. В. - Green marketing: customers' perspective and recommendations. Vkusvill case
Фоменко, А. В. - Green marketing: customers' perspective and recommendations. Vkusvill case
Нет экз.
Электронный ресурс
Автор: Фоменко, А. В.
Green marketing: customers' perspective and recommendations. Vkusvill case : студенческая научная работа
Издательство: [Б. и.], 2021 г.
ISBN отсутствует
Автор: Фоменко, А. В.
Green marketing: customers' perspective and recommendations. Vkusvill case : студенческая научная работа
Издательство: [Б. и.], 2021 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Фоменко, А. В.
Green marketing: customers' perspective and recommendations. Vkusvill case : студенческая научная работа / Национальный исследовательский университет «Высшая школа экономики». – Санкт-Петербург : [Б. и.], 2021. – 108 с. : ил., табл. – URL: https://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=617872. – Режим доступа: электронная библиотечная система «Университетская библиотека ONLINE», требуется авторизация . – Библиогр.: с. 92-99. – На рус. яз.
This paper focuses on the case of VkusVill, a Russian food retailer, in particular, its green initiatives and the intentions, attitudes and motivations of its customers regarding VkusVill’s green practices through the use of in-depth interviews of the customers of VkusVill, which are interpreted with the help of MAXQDA, a software for visualizing and interpreting qualitative and mixed methods data.
Фоменко, А. В.
Green marketing: customers' perspective and recommendations. Vkusvill case : студенческая научная работа / Национальный исследовательский университет «Высшая школа экономики». – Санкт-Петербург : [Б. и.], 2021. – 108 с. : ил., табл. – URL: https://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=617872. – Режим доступа: электронная библиотечная система «Университетская библиотека ONLINE», требуется авторизация . – Библиогр.: с. 92-99. – На рус. яз.
This paper focuses on the case of VkusVill, a Russian food retailer, in particular, its green initiatives and the intentions, attitudes and motivations of its customers regarding VkusVill’s green practices through the use of in-depth interviews of the customers of VkusVill, which are interpreted with the help of MAXQDA, a software for visualizing and interpreting qualitative and mixed methods data.