Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Orth, U.R. - Seeing faces: The role of brand visual processing and social connection in brand liking
Orth, U.R. - Seeing faces: The role of brand visual processing and social connection in brand liking
Статья
Автор: Orth, U.R.
European Journal of Social Psychology: Seeing faces: The role of brand visual processing and social connection in brand liking
2017 г.
ISBN отсутствует
Автор: Orth, U.R.
European Journal of Social Psychology: Seeing faces: The role of brand visual processing and social connection in brand liking
2017 г.
ISBN отсутствует
Статья
Orth, U.R.
Seeing faces: The role of brand visual processing and social connection in brand liking / U.R. Orth, T.B. Cornwell, J. Ohlhoff // European Journal of Social Psychology / ред. Radmila Prislin, Vivian L. Vignoles. – 2017. – Vol. 47, № 3. – P. 348-361.
Общий = Общая психология : Психические процессы и состояния : Познавательные процессы : Ощущение и восприятие
Общий = Социальная психология
Orth, U.R.
Seeing faces: The role of brand visual processing and social connection in brand liking / U.R. Orth, T.B. Cornwell, J. Ohlhoff // European Journal of Social Psychology / ред. Radmila Prislin, Vivian L. Vignoles. – 2017. – Vol. 47, № 3. – P. 348-361.
Общий = Общая психология : Психические процессы и состояния : Познавательные процессы : Ощущение и восприятие
Общий = Социальная психология