Поиск :
- Новые поступления
- Простой поиск
- Расширенный поиск
- Авторы
- Издательства
- Серии
- Тезаурус (Рубрики)
-
Учебная литература:
- Помощь
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> Детская психология
----> Педагогическая психология
Печать списка
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
2 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
--> Детская психология
----> Педагогическая психология
Рубрика
- Название:
- Педагогическая психология
- Название:
- Психология воспитания
- Название:
- Психология обучения и преподавания отдельных предметов
- Название:
- Психология обучения дошкольников
Печать списка
Связанные описания:
Доступно
1 из 1
Книга
School Psychology: Essentials of Theory and Practice
John Wiley and Sons, Inc., 1984 г.
ISBN 0-471-08327-5
School Psychology: Essentials of Theory and Practice
John Wiley and Sons, Inc., 1984 г.
ISBN 0-471-08327-5
Книга (аналит. описание)
Fajardo Caldera, Maria Isabel
Sexting: nuevos usos de la tecnologia y la sexualidad en adolescentes
2013 г.
ISBN отсутствует
Fajardo Caldera, Maria Isabel
Sexting: nuevos usos de la tecnologia y la sexualidad en adolescentes
2013 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Shadrikov, Vladimir D.
Students` development in different educational systems
2013 г.
ISBN отсутствует
Shadrikov, Vladimir D.
Students` development in different educational systems
2013 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
Engestrom, Yrjo
Studies in Expansive Learning: learning what is not yet there
Cambridge University press, 2016 г.
ISBN 978-1-107-10520-1
Engestrom, Yrjo
Studies in Expansive Learning: learning what is not yet there
Cambridge University press, 2016 г.
ISBN 978-1-107-10520-1
Доступно
2 из 2
Книга
Studying interaction in different contexts: a qualitative view
Institute of Psychology Belgrade, 2011 г.
ISBN 978-86-86563-32-3
Studying interaction in different contexts: a qualitative view
Institute of Psychology Belgrade, 2011 г.
ISBN 978-86-86563-32-3
Книга (аналит. описание)
Gonzalez Rey, Fernando Luis
Subject, Subjectivity, and Development in Cultural-Historical Psychology
2008 г.
ISBN отсутствует
Gonzalez Rey, Fernando Luis
Subject, Subjectivity, and Development in Cultural-Historical Psychology
2008 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Lockley, John
Teachers designing classroom curriculum through the lens of cultural-historical activity theory
2016 г.
ISBN отсутствует
Lockley, John
Teachers designing classroom curriculum through the lens of cultural-historical activity theory
2016 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
Temperament and School Learning
Learning Research and Development Center University of Pittsburgh, 1985 г.
ISBN отсутствует
Temperament and School Learning
Learning Research and Development Center University of Pittsburgh, 1985 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Gedera, Dilani S.P.
The application of activity theory in identifying contradictions in a university blended learning...
2016 г.
ISBN отсутствует
Gedera, Dilani S.P.
The application of activity theory in identifying contradictions in a university blended learning...
2016 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
Mendes Leal, Maria Rita
The caring relationship: The educational response to terror?
2002 г.
ISBN отсутствует
Mendes Leal, Maria Rita
The caring relationship: The educational response to terror?
2002 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Panofsky, Carolyn P.
The development of scientific concepts and discourse
2009 г.
ISBN отсутствует
Panofsky, Carolyn P.
The development of scientific concepts and discourse
2009 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Moreno Gonzalez, Claudia Ximena
The development of symbolic activity in preschoolers: An intervention program through the themati...
2014 г.
ISBN отсутствует
Moreno Gonzalez, Claudia Ximena
The development of symbolic activity in preschoolers: An intervention program through the themati...
2014 г.
ISBN отсутствует
Статья
Friedman, S.
The effect of implementation intentions on transfer of training
2015 г.
ISBN отсутствует
Friedman, S.
The effect of implementation intentions on transfer of training
2015 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Giest, Hartmut
The Formation Experiment in the Age of Hypermedia and Distance Learning
2008 г.
ISBN отсутствует
Giest, Hartmut
The Formation Experiment in the Age of Hypermedia and Distance Learning
2008 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Li, Jinrui
The interactions between emotion, cognition, and action in the activity of assessing undergraduat...
2016 г.
ISBN отсутствует
Li, Jinrui
The interactions between emotion, cognition, and action in the activity of assessing undergraduat...
2016 г.
ISBN отсутствует
Статья
Wehrens, M.J.P.W.
The long-term effect of social comparison on academic performance
2010 г.
ISBN отсутствует
Wehrens, M.J.P.W.
The long-term effect of social comparison on academic performance
2010 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
Silver, Larry B.
The Misunderstood Child: A Guide for Parents of Learning Disabled Children
McGraw-Hill Book Company, 1988 г.
ISBN отсутствует
Silver, Larry B.
The Misunderstood Child: A Guide for Parents of Learning Disabled Children
McGraw-Hill Book Company, 1988 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга (аналит. описание)
De Lima, Carita Portilho
The motive and the learning activity: subsidies for the psychologist's performance along with the...
2014 г.
ISBN отсутствует
De Lima, Carita Portilho
The motive and the learning activity: subsidies for the psychologist's performance along with the...
2014 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Otrel-Cass, Kathrin
The standard child: national testing made complex through the lens of cultural-historical activity theory
2016 г.
ISBN отсутствует
Otrel-Cass, Kathrin
The standard child: national testing made complex through the lens of cultural-historical activity theory
2016 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
The Transformation of Learning: Advances in Cultural-Historical Activity Theory
Cambridge University press, 2008 г.
ISBN 978-0-521-15698-1
The Transformation of Learning: Advances in Cultural-Historical Activity Theory
Cambridge University press, 2008 г.
ISBN 978-0-521-15698-1
Доступно
1 из 1
Книга
Stetsenko, Anna
The transformative mind: expanding Vygotsky’s approach to development and education
Cambridge University press, 2019 г.
ISBN 978-1-108-71270-5
Stetsenko, Anna
The transformative mind: expanding Vygotsky’s approach to development and education
Cambridge University press, 2019 г.
ISBN 978-1-108-71270-5
Книга (аналит. описание)
Fleer, Marilyn
The Vygotsky project in education - the theoretical foundations for analysing the relations betwe...
2016 г.
ISBN отсутствует
Fleer, Marilyn
The Vygotsky project in education - the theoretical foundations for analysing the relations betwe...
2016 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Hedegaard, Mariane
The zone of proximal development as basis for instruction
2009 г.
ISBN отсутствует
Hedegaard, Mariane
The zone of proximal development as basis for instruction
2009 г.
ISBN отсутствует
Статья
Alvarez, K.
To teach or to tell? Consequences of receiving help from experts and peers
2011 г.
ISBN отсутствует
Alvarez, K.
To teach or to tell? Consequences of receiving help from experts and peers
2011 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Bodrova, E.
Tools of the Mind. The Vygotskian approach to early childhood education
2001 г.
ISBN отсутствует
Bodrova, E.
Tools of the Mind. The Vygotskian approach to early childhood education
2001 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
Transitions from School to Work: Globalization, Individualization, and Patterns of Diversity
Cambridge University press, 2009 г.
ISBN 978-0-521-49068-9
Transitions from School to Work: Globalization, Individualization, and Patterns of Diversity
Cambridge University press, 2009 г.
ISBN 978-0-521-49068-9
Книга (аналит. описание)
Ramanair, Joseph
Turning challenges into opportunities: investigating technology integration in tertiary level English language programmes through the lens of activity theory
2016 г.
ISBN отсутствует
Ramanair, Joseph
Turning challenges into opportunities: investigating technology integration in tertiary level English language programmes through the lens of activity theory
2016 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
Une science du development est-elle possible?: seminaire international Vygotski, Geneve, 16-18 octobre 2008, programme, resumes des conferences
Universite de Geneve, 2008 г.
ISBN отсутствует
Une science du development est-elle possible?: seminaire international Vygotski, Geneve, 16-18 octobre 2008, programme, resumes des conferences
Universite de Geneve, 2008 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Mwalongo, Alcuin Ivor
Using activity theory to understand student teacher perceptions of effective ways for promoting c...
2016 г.
ISBN отсутствует
Mwalongo, Alcuin Ivor
Using activity theory to understand student teacher perceptions of effective ways for promoting c...
2016 г.
ISBN отсутствует